Általános tájékoztató online tréningekhez

Válságmegoldások

A Szinergia Kft. az elmúlt 26 év során számos céget segített átlendülni válsághelyzeteken. A jelenlegi szituációban is állunk partnereink rendelkezésére, hogy cégük működése zavartalanul folyhasson a megváltozott körülmények ellenére is!

Home-O. Sapiens – Otthoni Munkavégzésre felkészítő webes képzési sorozatunk

A képzés fő célja, hogy a résztvevők minél hamarabb elsajátítsák azokat az ismereteket, amik a hatékony otthoni munkavégzéshez szükségesek. Itt a szükséges digitális eszközök – helyes – használatán felül kitérünk azokra a módszerekre és legjobb gyakorlatokra, amik lehetővé teszik, hogy csapatunkat és magunkat is hatékonyan menedzseljük távol az irodai környezettől.

Távoli munkavégzést koordináló, csapatvezetőket támogató munkatárs („virtuális PMO”)

Miután egy cég megkezdte a távoli munkavégzés alapú működést, a szükséges szoftverek használatának ismerete még nem elegendő ahhoz, hogy a működés hatékony legyen. Mint bármely új tevékenységnél, itt is szükség van rá, hogy első lépéseben kialakításra kerüljenek a megfelelő normák, működési keretek, majd később biztosítva legyen az ezeknek konzisztensen megfelelő működés. Ebben a két feladatban tud segíteni a virtuális PMO / Home office pásztor, nem csak elméleti, de a napi munkavégzésbe beépülve gyakorlati szinten is.

Válságkezelési menedzsment workshop

Mi a Szinergiában láttunk már több globális válságot és sikeresen túléltük, illetve segítettünk ügyfeleinknek a túlélésben. Ezúttal sincs ez máshogy: ügyfelünk felsővezetőivel együtt dolgozva meghatározzuk a legkritikusabb működési területeket és azonnali válságkezelési akciókat (a pénzügyektől kezdve a külső és belső kommunkáción át az üzletmenetig terjedő) fogalmazunk meg, amelyek a cég állapotát mihamarabb fenntartható pályára állítják. Az akciók megtervezésében és a megvalósításában akár projekt vezetőként, akár közreműködőként szerepet vállalunk.

Ügyfélkapcsolati pontok / személyes ügyfélszolgálat kiváltása digitális megoldásokkal

Azoknak az ügyfeleinknek, akik korábban ügyfél- és partnerkapcsolataikat alapvetően személyesen bonyolították, de ez a válság miatt ellehetetlenülőben van, segítünk kialakítani azokat a digitális folyamatokat és az ehhez szükséges platformokat (legyen szó akár webshopról, akár web-es ügyintézésről) amik a termékek és szolgáltatások értékesítését, illetve a vállalat további működését lehetővé teszik. Tesszük mindezt úgy, hogy az általunk kialakított megoldás a jövőben akár a személyes csatornákat érdemben kiegészítve a napi működés részévé válljon.

Üzletfolytonossági terv készítése május-augusztusra, illetve az azt követő időszakra

Segítünk mind rövid, mind közép- és hosszú távon azonosítani azokat a válság-kezelő akciókat, ami a kritikus vállalati funkciók működőképességét tudják garantálni nem várt helyzetekben. Első és legfontosabb lépésként a koronavírus járvány miatt jelenleg sérülő fő vállalati funkciók helyreállítására határozunk meg akciótervet.Másodjára a jelenlegi válság későbbi fázisaiban várható sokkokra való felkészülés következik, illetve annak megtervezése, hogy a vállalat miként fog tudni mihamarabb visszatérni a járvány elvonultával a napi üzletmenetben.Harmadik lépésben pedig a jelenlegi helyzeten túlra tekintve, a jövőben potenciálisan bekövetkező, eltérő természetű válság és krízisekre helyzetekre készítünk válságkezelési tervet.

Felkeltettük az érdeklődését?

Adja meg elérhetőségét és munkatársunk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot!