Design Thinking
Kreatív megközelítés a sikeres projektekhez
Tervezd át a gondolkodásodat
Keress innovatív, ügyfélközpontú megoldásokat kreatív eszközökkel! Ez a megközelítés új perspektívát nyithat meg számodra a mindennapi gondolkodásban és segítséget nyújt nemcsak az üzleti, hanem a magánéletben is a problémák újszerű, sokszorosan hatékonyabb megoldására. 9 héten át tartó workshop sorozatunk lehetőséget ad, hogy kiégesd a kreatív reléidet és felturbózd gondolkodásmódod egy napjainkat egyre jobban meghatározó trenddel.
OKTATÓINK
MAGYAR TELEKOM NYRT.
JUHÁSZ IMRE
SERVICE EXPERIENCE DESIGNER
„Service Designerként azon dolgozom, hogyan lehet érdekessé és mindenki számára könnyen érthetővé tenni a jövő telekommunikációs megoldásait. Ehhez a kreatív tervezés nem csak egy olyan módszer, amivel valóban értékteremtő termékeket, szolgáltatásokat tudunk életrehívni, amiket szeretnek is használni, hanem olyan munkamódszertan, amivel maga az alkotás is igazán élvezetessé, izgalmassá válhat.”
SZINERGIA KFT.
ALMÁSSY CSONGOR
VEZETŐ TANÁCSADÓ, PMI-PBA
„IT tanácsadóként és projektvezetőként is kiemelten fontosnak tartom, hogy a végső megoldás mindig felhasználói igényeket szolgálja, amik (valljuk be őszintén) nem minden esetben teljesülnek, nem mindig a valós igények kerülnek feltárásra. A design thinking eszközei nálam is rávilágítottak arra, hogy a projektek előkészítését és tervezését jelentősen meg lehet könnyíteni, ha megtaláljuk a valós problémát és arra a problémára kreatív megoldásokat tudunk javasolni.”
KINEK AJÁNLJUK?
Várjuk jelentkezésedet, ha hiszel abban, hogy kreativitással mindent meg lehet oldani és ez a tulajdonságod átsegített már több akadályon, de szeretnéd ezt strukturált eszközökkel, egy csapatokat megmozgató módszerrel támogatni. Velünk lehetőséged lesz:
OUT OF THE BOX MEGOLDÁSOKAT TALÁLNI
Előfordul, hogy a legképtelenebb ötleteid között találod meg a kihíváshoz leginkább passzoló kimenetet? Ismerd meg a benned rejlő potenciált és használd a fantáziádat, mielőtt elvetnéd a tökéletes megoldást. A design thinking eszköztárával fejlesztheted a kreatív gondolkodásodat, hogy végül a te fejedből pattanjon ki az a megoldás, amire senki más nem gondolt.
MEGVALÓSÍTANI ÁLMAID TERMÉKÉT, SZOLGÁLTATÁSÁT
Gondolkodj a leendő felhasználóid fejével és tervezz olyan terméket vagy szolgáltatást, ami meghozza számukra az elégedettséget. Legyen a te álmod az övék is!
MAXIMALIZÁLNI AZ ÜGYFÉLÉLMÉNYT
Valamennyi projekt célja, hogy az ügyfél elégedett legyen. Fokozd az elégedettséget, tervezz és szolgáltass olyan élményeket a projekt egésze során és az eredménye által, amit később meg szeretne ismételni az ügyfél. Ezentúl csak veled szeretne majd dolgozni!
FELTÁRNI A PROJEKT ÉRINTETTJEINEK VALÓDI IGÉNYEIT
Sokszor maguk az ügyfelek és/vagy felhasználók sem tudják pontosan megfogalmazni, mit is várnak el a projekt eredményétől. Segíthetsz nekik megismerni és priorozálni a saját igényeiket, hiszen ez a te legfőbb érdeked is. Így tudod garantálni, hogy a legégetőbb problémára nyújtson megoldást a projekt. De aztán ne lepődjünk meg, ha a valódi igényt elsőre senki sem említette 😉
HATÉKONYABB CSAPATTAGGÁ VÁLNI
Hiszünk abban, hogy a csapat közös tudása és ötleteinek ereje előre visz akkor is, ha megrekedtünk egy probléma felmerülésekor. Tanuld meg, hogy moderálhatod és facilitálhatod munkatársaidat a megoldást kereső úton. Nincs olyan kilátástalan helyzet, amiből közösen ne találnánk kiutat, segíts, hogy ezt a többiek is felismerjék.
LEHOZNI A FÖLDRE AZ ÖTLETEIDET
Szuper, ha tele vagy inspirációval és minden problémát megoldandó lehetőségnek látsz. A design thinking segítségével ezek a megoldások nem csak a fejekben, de a valóságban is léteznek. Lépj előre egyet a tervezés fázisából és alkoss kézzel fogható, tesztelhető eredményeket.
A program felépítése
A program során az interaktív előadások és gyakorlati feladatok során sajátíthatjátok el a design thinking eszközeit. A program időtartama alatt lehetőségetek lesz kis csapatokban egy saját projekten keresztül alkalmazni a megszerzett tudást. 8 héten keresztül együtt gyártjuk a post-iteket digitális és papírformában is, majd a 9. hétre életre keltjük az addig csak gondolatban működő elképzeléseket. 8 interaktív jelenléti alkalom, 2,5 óra időtartamban + 1 demo alkalom (projektfeladatok és a munkamódszer bemutatása).