Karrier

Gyere, dolgozz velünk, 3 nyitott pozícióval is várunk!

1. IRODAI MUNKATÁRS:

Precíz, kreatív és rendszerető kollégánkat keressük IRODAI MUNKATÁRS munkakörbe.

Cégünk több, mint 30 éve tanácsadás és tréningek keretében egyéneket és szervezeteket támogat hatékonyabb működésük érdekében. 

Ha csatlakozol hozzánk, számunkra te adhatod meg azt a háttértámogatást, amellyel hatékonyabban tudnak működni tréner, tanácsadó kollégáink. 

  • irodai asszisztencia: dokumentumok előkészítése, sokszorosítása, adminisztráció 
  • általános irodafenntartási és titkársági feladatok, pl. irodaszer és egyéb fogyó eszközök rendelése, postázás és egyéb ügyintézés 
  • tréningekre eszközök bekészítése és pótlása, szünetekben rendelkezésre állás 
  • vendégek fogadása, telefon kezelése 
  • iroda, tárgyalók rendjének fenntartása 
  • képzési résztvevőkkel és hivatalokkal való kapcsolattartás és önálló feladatmegvalósítás 
  • belső kommunikáció és csapatműködés támogatása 
  • marketing koordinátor támogatása social media megjelenési ötletekkel és megvalósítással, pl: poszt, sztori kontent készítése, rendezvényszervezési feladatok elvégzése 

Ideális munkatársunkra jellemző, hogy:  

  • rendelkezik irodai adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalattal 
  • felhasználói szinten magabiztosan használja a számítógépes, irodai alkalmazásokat 
  • rendszerető: fontos, hogy a rendezett, vendégek fogadására alkalmas irodai miliő kialakításában és fenntartásában számíthassunk rád 
  • precíz: a képzések előkészítése során adódó feladat lehet az adminisztráció vagy az eszközök, anyagok összekészítése, sokszorosítása, a határidők betartása mellett 
  • kreatív: szívesen lefotóz egy-egy pillanatot az irodai életről és ír rövid Instagram tartalmakat 
  • kedves és figyelmes: mert sok vendégünk érkezik hozzánk tréningekre, tárgyalásokra 
  • önálló és kezdeményező: követi a felnőttképzési törvény változásait, és javaslatokat fogalmaz meg a működéssel kapcsolatosan 
  • jó problémamegoldó: ha váratlan helyzet adódik, rögtön a megoldáson töri a fejét 

Amit mi nyújtunk számodra:  

  • kiszámítható, emberközpontú munkarend hétfőtől péntekig 8.00-16.00 között (nincs hétvégi munkavégzés, nincs ledolgozós szombat) 
  • kellemes munkakörnyezet Budán 
  • közvetlen és jó hangulatú munkatársi csapat 
  • hosszútávú, stabil munkahely 
  • családias légkör, közös ebédek, csapatépítő programok 

Jelentkezés

Jelentkezz fényképes önéletrajzoddal a miklos.reka@szinergia.hu címen, és leveledben válaszolj az alábbi kérdésre maximum 10 mondatban: „Irodai munkakörnyezetben mi a te szuperképességed és miért?” 

Határidő: 2025. február 16. 

2. IT PROJEKTMENEDZSMENT TANÁCSADÓ

A Szinergia Kft. egy inspiráló, innovatív és emberközpontú csapat, ahol valódi hatást érhetsz el.
Tanácsadóként nemcsak elemzel, hanem aktívan alakítod a digitális megoldásokat és projektmenedzsment folyamatokat. 

Miért csatlakozz hozzánk? 

  • Valós hatású projektek – Stratégiai fejlesztésekkel formálhatod az ügyfelek jövőjét. 
  • Tanulási és fejlődési lehetőség – Tapasztalt szakértőktől sajátíthatod el a legjobb gyakorlatokat. 
  • Rugalmas munkakörnyezet – Dolgozhatsz otthonról, kávézóból vagy budapesti irodánkból. 
  • Dinamikus csapat – Egy fiatalos, együttműködő közösség része lehetsz. 

Téged keresünk, ha… 

  • Otthonosan mozogsz az IT és üzleti világban, és képes vagy összekapcsolni az üzleti igényeket a technológiai lehetőségekkel. 
  • Legalább 2 év tanácsadói vagy projektmenedzsment tapasztalatod van, lehetőleg IT projektekben. 
  • Ismered és alkalmazod az alábbiakat: 
    Üzleti elemzés, Product manager szerepkör 
    IT tanácsadás, workflow-menedzsment, riporting, agilitás,  
  • Kiváló kommunikációs készségeid vannak magyarul és angolul, és szívesen vezetsz workshopokat, tréningeket. 
  • Megoldásorientált vagy, és magabiztosan használod az Office365 Project, Miro, Jira eszközöket. 

Feladataid lesznek: 

  • Digitális transzformációs projektek vezetése – Automatizációs lehetőségek azonosítása és megvalósítása. 
  • IT stratégia és rendszer specifikációk kidolgozása – Üzleti célokhoz igazítva. 
  • Projektvezetés és szállítók koordinálása – Szervezeti hatékonyság növelése érdekében. 
  • Workshopok, tréningek tartása – Tudásmegosztás és módszertani fejlesztések támogatása. 

Mit kínálunk? 

  • Valódi szakmai kihívások – Értékteremtő projektek, ahol az eredmények láthatóak. 
  • Tudásmegosztó közeg – Folyamatos fejlődési lehetőségek és mentorálás. 
  • Lapos szervezet – Nyitott, támogató szakmai közösség. 
  • Versenyképes fizetés – Elismerjük és megjutalmazzuk a szakértelmedet és teljesítményedet. 
  • Rugalmas munkavégzés – Hatékonyságot segítő munkarend. 

Jelentkezés

Küldd el fényképes önéletrajzodat a baranyai.melinda@szinergia.hu címre 2025. február 28-ig

📌 Extra feladat: Készíts egy 2 slide-os összegzést az alábbi kérdésről: 
 „Egy üzleti igény feltérképezése során hogyan biztosítottad, hogy az adatok pontosak és relevánsak legyenek?
Milyen eszközöket és technikákat használtál?” 

3. Tanácsadó, tréner – szervezetfejlesztés és változáskezelés

A Szinergia Kft. 30 éve segíti a szervezeteket és egyéneket a hatékonyabb működésben. Ha szeretnél inspiráló környezetben, szakmai kihívásokkal teli munkában részt venni, csatlakozz emberközpontú, fiatalos és agilis csapatunkhoz! 

Miért csatlakozz hozzánk? 

  • Valódi hatás – Nemcsak tanácsokat adunk, hanem aktívan alakítjuk a szervezetek jövőjét, becsatlakozva a vezetőséget támogató core team-be.  
  • Személyes és szakmai fejlődés – Mentorálás, folyamatos képzések és új kihívások várnak. 
  • Együttműködő, támogató csapat – Egy hely, ahol számít a véleményed és közösen fejlődünk. 
  • Innovatív megoldások – Friss, korszerű módszerekkel dolgozunk, hogy valódi változást hozzunk. 
  • Rugalmas munkavégzés – Szabadon dolgozhatsz otthonról, egy kávézóból vagy inspiráló irodánkból. 

Téged keresünk, ha… 

  • Van tapasztalatod szervezetfejlesztésben és tréningek levezetésében.
  • Dolgoztál legalább 2 évet szervezetfejlesztési vagy HR projektben, projektmenedzserként vagy üzletfejlesztés területén.  
  • Magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul
  • Jártas vagy tréningek megtervezésében és megvalósításában, különösen a készségfejlesztés és projektmenedzsment területén.  
  • Empatikus, agilis és önreflektív vagy, aki képes megoldásorientált gondolkodással segíteni az ügyfeleket. 
  • Otthonosan mozogsz az IT eszközök használatában (Office365, Miro, Jira). 
  • Előnyt jelent, ha van változáskezelési vagy projektkörnyezetben szerzett tapasztalatod

Feladataid lesznek: 

  • Részvétel szervezet- és működésátalakítási projektekben, senior tanácsadók támogatásával. 
  • Workshopok megtervezése és levezetése
  • Tréningek tartása, kezdetben co-trainer szerepben
  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel és partnereinkkel.  
  • Aktív részvétel a Szinergia fejlődésében, üzleti és szakmai fejlesztések formájában.  

Mit kínálunk? 

  • Valódi szakmai hatás – Segíthetsz szervezetek átalakulásában és fejlődésében.
  • Tanulási és fejlődési lehetőség – Tapasztalt szakértőktől sajátíthatod el a legjobb gyakorlatokat. 
  • Dinamikus és fiatalos csapat – Együttműködő, innovatív környezet vár rád.
  • Lapos szervezet – Nyitott, támogató szakmai közösség. 
  • Versenyképes fizetés – Elismerjük a teljesítményedet és szakmai munkádat.
  • Rugalmas munkavégzés – Hatékonyságot és eredményeséget segítő munkarend. 

Jelentkezés

Küldd el fényképes önéletrajzodat a baranyai.melinda@szinergia.hu címre 2025. február 28-ig

📌 Extra feladat: Készíts egy 2 slide-os prezentációt arról, hogyan vezettél le egy workshopot, amely sikeresen bevonta a résztvevőket és értékes eredményeket hozott. Mire kellett előzetesen figyelned, és hogyan biztosítottad a hatékony megvalósítást?


Várunk csapatunkba! 🚀 

Az önéletrajz elküldésével hozzájárulsz ahhoz, hogy jelen kiválasztási folyamat során a Szinergia Kft. munkatársai kezeljék és tárolják adataidat maximum 3 hónapig.